45-те най-често задавани въпроси на интервю за работа

Бъдете подготвени!

Вижте най-често задаваните въпроси и ще бъдете напълно въоръжени, за да се явите на интервю.
45-те най-често задавани въпроси на интервю за работа:

  1. Разкажете ми повече за себе си. – Задръжте отговора си за себи си 1-2 минути. Не се паникьосвайте, ако имате лична информация в горната част на автобиографята си използвайте нея за да започнете.
  2. Какво знаете за нашата фирма? – Потърсете информация за фирмата преди да се явите на интервюто-продукти, големина, репутация, цели, проблеми. Бъдете информани и заинтересовани. Оставете интервюиращия да ви разкаже за фирмата и да ви обясни за работата с негови думи.
  3. Защо искате да работите при нас? Не говорете за това което искате вие, първо говорете за техните нужди. Искате да бъдете част от разрастваща се организация или фирма. Можете да допринесете за постигането на определени цели на фирмата.
  4. Какво можете да направите за нас? Какво можете да направите за нас, което другите не биха могли? – Разкажете за опита, който сте придобили при предишния си работодател. Говорете за свежите си идеи и нов опит, който можете да донесете на фирмата.
  5. Какво намирате най-привлекателно в тази професия? А за най-непривлекателно? – Избройте няколко привлекателни фактора, като отговорността която ви се предлага както и възможността да работите с опитни екипи, които имат репутация за нововъдения и творчество. Кажете, че ще ви трябва повече информация и време преди да можете да съдите за непривлекателните аспекти на работата
  6. Защо бихме ви наели? – Заради знанията, опита, потенциала и уменията.
  7. Какво търсите в една работа? – Възможност да използвам умения, да се представям добре и да бъда признат?
  8. Дайте ми дефиниция за ………………….(професията, за която сте интервюиран) – Бъдете кратък и се ориентирайте към причините и следствията.
  9. За колко време бихте могли да допринесете за доброто на фирмата?  Много бързо, за няколко седмици, след като се запозная със системата и клиентите ви и кратък период за приспособяване. Подчертайте, че се учите бързо и лесно се адаптирате към нови ситуации.
  10. Колко дълго ще останете при нас? – Толкова дълго колкото и двамата чувстваме, че аз допринасям да извършвам задъженията си и да раста.
  11. Защо напуснахте предишната си работа? – Опитайте се да дадете положителни причини. Дайте общ отговор, ако е възможно. Отделът Ви е бил разформирован или длъжността е била премахната.
  12. Защо до сега не сте си намерили друга работа? – Да си намериш работа е лесно, но да си намериш правилната работа е трудно.
  13. Мислили ли сте и преди да оставите сегашната си работа? Ако да, какво Ви е накарало да се задържите там – Предизвикателството, но вече го няма.
  14. За какви други длъжности и фирми сте кандидатствали за работа? – Дайте отговор свързан с попрището на тази фирма. Трябва да звучите по-фокусиран.
  15. Опишете какво е според Вас идеалната атмосфера за работа. – Там където се отнасят най-честно с хората.
  16. Как бихте определили фирмата в, която работите сега? – Чудесна фирма, която ми даде множество добри моменти.
  17. Какво мислите за настоящия си шеф? – Бъдете колкото се може по-положителен и обяснете, че за да работите с нея или него ви е донесло опит,
    навици и стил на работа.
  18. Ако говоря с бившия Ви шеф какво би ми казал за вашите най-големи недостатъци и слабости? – Не бъдете прекалено отрицателни към вашите слабости. Винаги е по-сигурно да определите липсата на умения и опит като краткотрайна, отколкото като лична характеристика.
  19. Можете ли да работите при напрежение и стресови ситуации? – Да, много просто, това е начин на живот в бизнеса.
  20. Сменяли ли сте вида на вашата работа? – Подобрявал съм го разбира се.
  21. В сегашната си работа какви проблеми откривате, които преди това са били пренебрегвани ?– Бъдете кратък и не се притеснявайте.
  22. Не мислите ли, че бихте били по-добре в по-малка/по-голяма фирма? Или изобщо във различен вид фирма? – Зависи от работата.
  23. Как разрешавате прблеми с екипа си? – Първо дискутирам с всеки поотделно.
  24. Кое беше най-трудното решение, което някога е трябвало да вземете в работата си? – Свържете отговора си със смяната на работата си.
    Въпроси за опит и управление
  25. Може би сте прекалено квалифициран и опитен за този пост? – Силните компании се нуждаят от силни хора. Опитните кадри се търсят много днес. Обяснете, че сте заинтересован в дългосрочното сътрудничество. Работодателят ще си възвърне бързо инвестициите, защото имате повече от искания опит. Разсрастващата се фирма рядко не може да използва талантите на хората си
  26. Какъв е стила ви на работа? – Никога не сте мислили за това, но вече е време да го направите. Отворената врата е най-доброто ….., но вие свършвате работата си навреме или информирате началника си.
  27. Добър ръководител ли сте? Дайте пример. Ориентирайте отговора си към задачи и постижения. Обяснете вашите способности за управление, планиране, организация и умения за общуване.
  28. Какво търсите, когато назначавате нов персонал? –Умения, инициативност и приспособяемост.
  29. Уволнявали ли сте някого до сега? Ако да какви са били причините и как се справихте? – Обяснете преживяното и как сте превъзмогнали проблемите.
  30. Коя е била най-трудната ви задача като началник? – Дайте по-общ отговор: да планирам нещата, и да ги завършвам навреме съгласно с бюджета.
  31. Какво мислят подчинените ви за Вас? – Бъдете честен и положителен. Могат вероятно да проверят, ако решат.
  32. Каква е най-голямата Ви слабост като началник? – Бъдете честен и отговорете положително. Например: “не обичам да подтискам хората, за това винаги ги карам като за начало да правят нещо приятно за тях“. Въпроси за опита и постиженията Ви
  33. Помагали ли сте, за да се увеличат продажбите? Как? – Опишете приносът си с няколко подробности.
  34. Помагалили ли сте, за да се намалят разходите? Как?
    – Опишете приносът си с няколко подробности.
  35. Колко пари сте спестили с това? Бъдете точни.
  36. Колко подчинени имахте на последната си работа? Бъдете точни.
  37. В сегашната си или последна работа какво ви харесваше най-много и кое Ви беше най-неприятно? – Бъдете честен, но положителен.
  38. В сегашната си или последна работа какви бяха 5-те най-важни постижения които имате? – Препрате го към онази част от вашата автобиограифя в която са описани те
    Въпроси за зплатата
  39. Колко искате да печелите? – Отговорете с въпрос. Колко е заплатата за подобни постове във вашата фирма? Ако не ви отговорят дайте приблизителната цена, която мислите че струвате.
  40. Колко очаквате, ако Ви назначим на тази длъжност? – Бъдете внимателни, отговорът може да бъде цената на тази работа на пазара на труда.
    Кажете нещо от рода на: ”Според мен за такава работа, като тази, която вие ми описвате заплатата може да е в рамките на …”
  41. Каква заплата заслужавате? – Имайте своята идея …. и не се колебайте.
    Лични въпроси
  42. Какви са ви интересите? От какво се интересувате? – Покажете, че водите умерен живот. Например говорете за книги, филми и дейности, които вършите след работа.
  43. Как бихте описали вашата личност? – Отговорете уравновесено.
  44. Кои са вашите силни черти? – Представете поне три и ги свържете с работата която ви се предлага
  45. Имате ли слабости? – Не казвайте че нямате. Опитайте се да не цитирате лични качества като слабости, но имайте едно готово, ако интервюиращия настоява. Превърнете ги от негативен в положителен отговор “Понякога много се изнервям когато сме назад в работата.”
    posted by pebbles

Интервюто при напускане

Как да си тръгнеш като професионалист и да запазиш добрите си отношения

Някой фирми държат да научат причините за напускане на техните служители. Интервютата при напускане са последното нещо в списъка със задачи преди да си тръгнеш от дадено работно място. Въпреки, че може много да ти се иска да кажеш сбогом на шефа или на позицията, която напускаш, HR мениджърите ще са много доволни ако им дадеш изчерпателна информация относно работата си на интервюто при напускане.

Ето как да се справиш с една такова интервю, запазвайки добрия тон:

  • Искай анонимност
    Ще се чувстваш много по-удобно, предоставяйки мнението си, ако знаеш че интервюиращият няма да споменава името ти, когато споделя информацията предоставяна от теб с ръководството. Асоциацията по HR счита анонимните интервюта за най-добрата практика, защото те осигуряват искрена и отворена комуникация.
  • Очаквай важни въпроси
    Съществува възможност да бъдеш попитан защо напускаш и какво би те убедило да останеш. Според експертите HR мениджърите не обичат да губят ценни за компанията хора.Трябва да очакваш такива въпроси, както и да подготвиш честен отговор.
    Обикновено служителите напускат поради няколко причини: предложени са им повече пари или по-големи възможности за израстване в кариерата, желаят да променят професията си или просто се нуждаят от нова обстановка. След като си наясно, каква е твоята причина, измисли дипломатичен начин да обясниш напускането си, без да обиждаш някого.
  • Предложи конструктивни решения
    Може би не работиш добре с ръководителя си, или си поел вина за грешка, която не е твоя. Ако грешката е била несправедливо приписана на теб поради проблеми в комуникацията, интервюто при напускане може да е добър момент за изясняване на тези неща. Въпреки това трябва да се увериш, че думите ти не звучат като оправдания или опит да злепоставиш колега.

Отделът по HR предпочита препоръки за решаване на проблемите, които си забелязал, вместо оплакване от конкретни хора. Предложи идеи за подобрения.Бъди позитивен.

Когато HR отделът чуе едни и същи коментари няколко пъти, ще стане ясно че в даденият отдел има проблем, без да е необходимо това да се посочва конкретно. От гледна точка на възможностите ти за получаване на препоръки или поддържане на добри отношения с работодателя, е много по добре да минеш по дългия път, отколкото да злословиш за колегите си.

50 причини заради които ще ви откажат работата за която кандидатствате

Ако не искате да се провалите трябва да промените: Жалък външен вид; Поведение на всезнайко; Неумение да обяснява: слаб глас, лоша дикция; Липса на план за кариера, точни цели и задачи; Недостатъчна искреност и неуравновесеност; Липса на интерес и ентусиазъм; Невъзможност за участие в извънредни ангажименти; Нисък успех по време на обучението; Прекалено съсредоточаване върху заплащането: заинтересованост само от по-висока заплата; Нежелание да се започне отдолу: прекалено големи очаквания – иска много и веднага; Склонност към самооправдаване, уклончивост, позоваване на неблагоприятни фактори; Недостатъчна тактичност; Недостатъчна зрялост; Недостатъчна вежливост; Презрителни отзиви за предишните работодатели; Недостатъчно умение за ориентиране в обществото; Явно показано нежелание да се учи; Флегматични реакции; Нежелание да се гледа събеседника в очите; Вяло ръкостискане; Нерешителност; Безделие по време на отпуската, приоритет – плажни удоволствия; Несполучлив, проблемен брак; Търкания с родителите; Небрежно обръщение; Липса на целеустременост; Желание да се получи работа за кратко време; Без чувство за хумор; Малко знания; Несамостоятелност (родителите вземат решенията); Липса на интерес към фирмата или отрасъла; Демонстрация на лични познанства; Нежелание да отиде там, където е нужно на фирмата; Цинизъм; Нисък морал; Мързел; Нетърпимост със силно развити предубеждения; Ограничен кръг от интереси; Неумение да цени времето (например, прекарва много време пред телевизора, в кафене); Лошо се справя със собствените си финанси; Липса на интерес към обществена дейност; Не понася критика; Липсва разбиране за това колко ценен е професионалният опит; Радикални идеи; Закъснение на събеседването без уважителна причина; Липса на каквито и да било сведения за фирмата на работодателя; Липса на възпитание (не благодари на събеседника си за отделеното време); Няма въпроси за работата при потенциалния работодател; Силно потискаща персона; Неопределени отговори на зададените въпроси.

Наблюденията са предоставени на Портал Кариерист от MasterRalf.

Грешките на интервю за работа – Част II

Продължение от Грешките на интервю за работа

5. Не се обличай неподходящо.
Независимо дали ти харесва или не, интервюто за работа не е мястото, където да изразяваш своята индивидуалност. Винаги помни, че целта ти е да спечелиш работно място, а не да направиш моден фурор. Следователно не трябвад а се обличаш така, че да отклониш вниманието от уменията и квалификацията си. В графата с неподходящ външен вид влизат и нестандартният цвят на косата, прекалено много бижута и всички дрехи, подходящи за дискотека. Преди интервюто е добре да се свържеш с Отдел човешки ресурси на компанията и да се осведомиш за дрес кода. Направи всичко по силите си, за да изглеждаш прилично. Ако имаш и най-малкото съмнение, по-добре не прекалявай.

6. Не бъди неблагонадежден.
Никога, ама никога не лъжи по време на интервю. Лъжите имат странния навик да те настигат и да се обръщат срещу теб. Ако по време на интервюто те хванат, че лъжеш, сериозно си орязваш шансовете за назначение. В края на краищата ти би ли наел някой, на когото не може да се вярва? Ако работодателят ти открие, че си излъгал след като вече си назначен, ще има пълното право да те освободи от длъжност. Дори и да не те уволнят, пак ще си затънал до уши, защото ще си се сринал в очите на шефа си. Първо правило е винаги да казваш истината по време на интервю.

7. Не бъди скромен.
Когато си търсиш подходяща работа, остави скромносста настрани. Не се страхувай убедително да опишеш уменията и постиженията си. Все пак кой друг ако не ти ще те похвали пред бъдещия ти работодател? Не разчитай на автобиографията си да свърши цялата работа, тя е само един инструмент, който да ти помогне да стигнеш до интервюто. Веднъж прекрачиш ли прага, зависи само от теб да убедиш интервюиращия, че ти си правилният човек за тази работа. Притесняваш ли се дали изглеждаш достатъчно уверен? Упражнявай се пред някой приятел или член на семейството и ги помоли да ти дадат обективна обратна връзка.

8. Не забравяй да благодариш.
След като интервюто приключи, отдели малко време да анализираш впечатленията си, за какво сте говорили, кои са били интересните въпроси, възникнали по време на разговора. Идеалното място да направош това е на път за вкъщи, докато все още помниш ясно какво се е случило. Използвай тази информация, за да съчиниш добре обмислено писмо, с което да благодариш на интервюиращия. Изпрати го не по-късно от деня след интервюто. Помни – точността показва заинересованост.

Заключение
Избягването на тези осем прости грешки може да увеличи значително шансовете ти за успешно интервю, което да те доведе до работата на мечтите ти.

Грешките на интервю за работа

В тази статия са събрани осем прости, но критични грешки по време на интервю за работа, които кандидатите със сигурност НЕ трябва да правят!

1. Не закъснявай.
Няма по-сигурен начин да паднеш в очите на бъдещия си работодател от това да закъснееш за интервюто. Първото впечатление остава за дълго. А за съжаление закъснението направо крещи `На мен не може да се разчита` или `Времето ти въобще не е ценно за мен`. Това ли искаш да си помисли евентуалният ти работодател преди дори да си имал възможост да си обелиш и една дума? Нека твоя главна цел да стане пристигането ти по-рано от уречения час за всяко интервю. Така лошото време, трафикът и телефонните обаждания в последната минута няма да имат възможност да провалят появата ти. И ако съвсем случайно ти мине черна котка път и вземат че те отвлекат извънземни, първо се извини, предложи да обясниш набързо и продължи нататък. (В идеалния случай веднага щом си забелязал вече ще си се обадил от мобилния си, за да предупредиш, че ще закъснееш.)

2. Не изглеждай незаинтересован.
Без значение какви са обстоятелствата, никога не показвай безразличие по време на интервюто. Ако 10 минути след началото на срещата си сигурен, че за нищо на света няма да приемеш тази работа, продължи да обръщаш внимание и прояви внимание към разговора. Помни, че интервюиращия не живее във вакуум. Той или тя има приятели, роднини, познати, които могат да повлияят на бъдещи възможности за работа. Ако се държиш зле по време на срещата, интервюиращият ще го запомни и ще разкаже за непрофесионалното ти отношение на другите. Ти не си ли споделял кофти преживявания от интервюта с приятелите си? Е, интервюиращият сигурно не е по-различен.

3. Не бъди неподготвен.
Да си подготвен със сигурност носи ползи. Интервюиращите очакват да знаеш нещо за компанията и за позицията, за която кандидатстваш. Тази информация те представя като мотивиран и наистина заинересован. Така че си напиши домашното! Интернет, специализирани печатни издания, хора, които работят в тази сфера на дейност – всички тези са чудесни източници на информация. Друг аспект на подготовката е да проучиш какви въпроси могат да ти зададат. В интернет има безброй статии, а и в книжарниците има книги с примерни въпроси и отговори за интервю. Бъди сигурен, че си преровил всички достъпни за теб изтоници. И накрая, не забравяй да носиш със себе си допълнителни копия от автобиографията и препоръките си, в случай че бъдеш помолен за тях.

4. Не забравяй обноските.
Без значение колко старомодно ти се струва да използваш думи като `моля`, `господине`, `госпожо` и `благодаря`, не ги изтривай от речника си. Тези прости думички могат да свършат чудеса, когато искаш да направиш добро впечатление. Винаги говори с уважение. Не прекъсвай интервюиращия ненужно. Поддържай зрителен контакт и се изразявай добре. Остави жаргона, кривенето и дъвкането на дъвка вкъщи. Добрите маниери показват уважение към себе си и към хората около теб. Никога не подценявай тяхната важност. Следва продължение…Грешките на интервю за работа – Част II

Детайлите правят Вашето интервю за работа успешно

Подготовката за интервю за работа винаги е много напрегната. Трябва да проучите фирмата в която кандидатствате, да подготвите необходимите документи, да преговорите отговорите си на основните въпроси, да се успокоите от радостта, че са Ви избрали от мнозина кандидати за работа и хиляди други неща. В тази трескава подготовка, когато обръщате повече внимание на основните неща, свързани със събеседването, дребните детайли често се изпускат. А както се знае, понякога точно те могат да повлияят върху избора на кандидат за конкретното работно място.

Подгответе дрехите си предварително. Сигурно не искате един-два часа преди интервюто да разберете, че „официалният” Ви костюм няма копчета, полата или панталона не се закопчава, а не скъсаните чорапогащници и чорапи можете да си набавите само ако отскочите до кварталния магазин? По-лошият вариант е, когато изведнъж разбирате, че изобщо нямате подходяща дреха. За да не изпадате в положението на човек, който е принуден да облече каквото намери и да се прости с възможността на интервюто добре да го посрещнат по дрехите, отделете малко време един-два дни преди интервюто, за да подготвите гардероба си. Не разглеждайте дрехите си само на закачалка. Облечете се напълно и проверете, дали Ви е удобно да сядате, да вдигате ръката и т.н. Не е за препоръчване да се облечете с чисто нови дрехи и най-вече, обувки. Новите обувки могат да крият в себе си наистина неподозирани изненади. Не забравяйте да си изчистите обувките. Не подозирате колко хора забравят да го направят.

Подредете пакет с документи Сложете си в една папка допълнителни копия от документите, които вече сте изпратили във фирмата в която кандидатствате. Вземете със себе си и копия на дипломите си, както и други изисквани документи. Подредете всичко много внимателно, за да не Ви се налага да ровите в купчина документи, когато Ви се наложи да извадите нещо от папката си. Подгответе една (работеща) химикалка, която да имате под ръка по време на интервюто.

Не забравяйте да хапнете нещо Не е добре да ходите на интервю за работа на гладен стомах. В същото време в никакъв случай не го правете след обилен обяд или закуска. Изберете нещо леко за хапване един-два часа преди интервюто. Избягвайте суровите плодове (за да не Ви къркори стомаха), мазните храни (за да не Ви се приспи и да имате отпуснат вид) и всякаква храна, която подозирате, че няма да Ви се отрази добре. Удачно е да хапнете някаква храна, съдържаща въглехидрати: зърнени храни, филийка с кашкавал, бисквити или нещо подобно.

Пак ще говорим за умрелите лебеди Не всеки човек знае, как наистина те (умрелите лебеди) миришат, но всеки от нас е сигурен, че не би искал да предизвиква подобни асоциации по време на интервю за работа. Не е достатъчно само да вземете един душ преди да тръгнете на събеседването. Изчистете си зъбите, сложете малко дезодорант и погрижете се да имате хартиени кърпички в джоба си. Внимавайте храната, която сте яли този или предишния ден, да няма остра миризма. За съжаление, дори Тик-так няма да я маскира достатъчно добре. Ако Ви се налага да хапвате преди самото интервю, имайте под ръка минерална вода, за да изплакнете добре устата си.

Бъдете сигурни, че знаете къде точно отивате на интервю Не е достатъчно само да отделите време за път до мястото на Вашето събеседване, трябва да бъдете сигурни, че знаете къде точно отивате. Предварително погледнете на картата на града, дали мястото на интервюто се намира точно там, където мислите. Например, има голяма разлика, офисът на фирмата да се намира в началото на някаква улица или в края. Ако пътувате с кола, трябва да знаете къде ще я паркирате и да планирате допълнително време за паркирането. Ориентацията вътре в самата сграда също може да Ви отнеме време. Не идвайте в последния момент, за да не откриете, че, например, трябва да се качите на 10-я етаж пеша, а това може да Ви отнеме допълнително 10 минути. Дребни, но важни детайли: преди да тръгнете на интервю за работа, проверете дали имате със себе си достатъчно пари, ако се наложи да се предвижите до офиса на фирмата с такси (например, ако автобусът се счупи). Запишете си на едно листче адреса на фирмата и телефон на служителя, на който бихте могли да се обадите да предупредите, ако закъснявате (по много уважителна причина).

Подгответе се за фирменото разузнаване Разбира се, ако не сте извънредно търсен-тесен-много рядък специалист, фирменото разузнаване няма да се занимава с Вас персонално. Но, трябва да сте готови към по-специалното внимание от страна на служителите на фирмата, в която кандидатствате за работа. Какво точно имаме предвид? Интервюто Ви за работа не започва в стаята с представителите на потенциалния работодател. То започва още на автобусната спирка или паркинга пред сградата на фирмата. Никога не се знае, дали човекът когото сте подбутнали с рамото си ще се окаже един от интервюерите Ви или госпожата, на която сте взели мястото за паркиране не е любимата секретарка на шефа. Затова, бъдете внимателни и любезни към всеки човек, когото срещате по пътя за интервюто. Дори да кандидатствате за мястото на заместника на най-големия началник, не подминавайте с любезността си и най-незначителната секретарка. Внимавайте, да не правите неприемливи жестове, да се чешите и да се прозявате, докато чакате да Ви поканят на интервюто. При цялата си любезност, не прекалявайте. Никой работодател не търси служител, който непрекъснато се хили, не иска да се качи в асансьора докато не минат всички чакащи (петнадесет) души и се бави при секретарките да им прави комплименти. Просто бъдете любезни.

Носните кърпички могат да Ви спасят репутацията Не забравяйте да носите едно пакетче носни кърпички в чантата или джоба си. Те могат да Ви спасят в най-неприятните ситуации. Например, когато ръцете Ви са потни или сте ги изцапали в градския транспорт. Жените, ползващи козметика, знаят, че носната кърпичка може да спаси и най-размазаният грим. А да знаете какви чудеса правят носните кърпички с изцапаните обувки!

Специален случай женски работи Няма нужда да казваме на жените, какво точно те трябва винаги да имат под ръка (резервен чорапогащник, санитарни материали, пиличка за нокти и т.н.). Само напомняме, че този боен комплект трябва да бъде комплектуван и подготвен предварително, за да не Ви се налага в последния момент да търсите здрав чорапогащник или да се чудите какво ще правите, ако някой маникюриран нокът ще Ви се счупи по пътя за интервюто.

И последен дребен детайл Изключете мобилният си телефон малко преди да започне Вашето интервю. Успех!

Източник на статията: karierist.com,2008-07-18

Общ регламент относно защитата на данните



Общият регламент относно защитата на данните (ОРЗД), известен също с английското си съкращение GDPR (на английски: General Data Protection Regulation) е регламент за защита на личните данни. Официално е заведен като регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета на Европейския съюз и влиза в сила от 25 май 2018 г. Той засяга и компании извън ЕС, които обработват данни на европейски граждани. Неговата основна цел е да върне на гражданите контрола върху техните лични данни.


За разлика от досегашната директива регламентът: – разширява обхватът на личните данни; – въвежда задължения и за обработващите лични данни; – въвежда строги изисквания за валидност на съгласието като основание за обработване; – въвежда нови права на субектите на данни, например, преносимост; – въвежда строги изисквания за прозрачност и отчетност.

Регламентът е свързан със сериозна административна тежест за администраторите и обработващите лични данни, които трябва да извършат информационен одит, очертаване на потоците данни, преглед на законовите основания и договорите и въвеждане на персонални, организационни и технически мерки за защита на личните данни.

Принципи

Законосъобразност, добросъвестност и прозрачност

Минимум данни

Ограничение на целите

Ограничение на съхранението

Цялостност и поверителност

Точност на данните

Отчетност

Основания за обработване

Съгласие

Изпълнение на договор

Законово изискване

Обществен интерес

Жизненоважни интереси на субекта на данни или трети лица

Легитимен интерес на администратора или трети лица

Права на гражданите

Регламентът въвежда и кодифицира различни права на субекта на лични данни, а именно:

Право на достъп до информацията

Право на корекция

Право на заличаване (да бъдеш забравен)

Право на ограничаване на обработването

Право на възражение

Право на преносимост на данните

Право на жалба пред надзорния орган

wikipedia.org

Здравей, свят!

Welcome / Добре дошли!
Кариера с бестджобс.бг Ви предлага актуална и конкретна информация с лесни и практични примери за да покажете своите знания и умения по атрактивен и отговорен начин пред евентуалните работодатели, чрез адекватно подготвено CV и индивидуално резюме за всяка избрана работна позиция.

Надяваме се да сме Ви полезни!